a dirty little young girls dream

jag var på allsången i grännahamn även denna söndag afton. sista gången för i år, och den hemliga gästen var robert wells, och även hans team från körslaget. de körde bland annat Meatloafs låt Dead ringer for love, och för första gången var det en låt som jag kan och jag sjöng faktiskt med från början till slut. annat nämnvärt är ett band från tranås, Sam Elliot som var mycket bra.
höjdpunkten var ändå när allsången var slut och jag smög bakom kulisserna för att leta upp drömmarnas man, programledaren, Peje Johansson. jag fick en kram. vi pratade om gränna och han tyckte inte det lät som att jag kom härifrån om man jämförde med deras producents dialekt, som även han är i från gränna. och sen sa han att det nog var för att jag är mycket snyggare än producenten. ett giftermål kanske vore på sin plats nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback