and the beat goes on

och så är jag lite rasande för att mina vänner drar till way out west idag. jag har planerat att gå enda sen band så som Anthony & the Johnssons, Band of Horses, Olle Ljungström, Arctic Monkeys, Glasvegas med mycket mera släpptes. men icke, jag jobbar och står i i vanlig ordning. jag har precis plockat isär och grundstädat våran kaffemaskin, som inte har städats på jag vet inte hur många månader, år, jag vet inte vad. det var ett helvete hur som helst, men nu är kaffet gott varjefall. så det kan vi väl se som dagens plus? gott kaffe istället för malmöfestivalen och way out west, alltid något.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men afa-lollo! jag vill ha dig på way out west!

2009-08-13 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback