dogs were barking, cops were lurking and my dancing was about to start!

en liten notis om det nyaste tillskottet i våran familj, nellie.
hon var ute och gick i hamnen med sin husse, det vill säga min far. min far, som är en pratglad man stannade för att prata med en kompis till honom. denna kompis jobbar på reningsverket i gränna, han befann sig för tillfället där och även med sin hund. nellie och den andra hunden började leka och skuttade runt. så pappa och hans kompis släppte dem från deras koppel. då tyckte nellie inte att det var lika kul med den andra hunden längre, så hon sprang iväg och hoppade rätt ner i bajsbassängen istället.
min pappa är numera en chockad man som trodde att han skulle förlora sin bebis, vilket han inte gjorde, de fick upp henne utan att behöva hoppa ner själva och duschade henne. och min mamma är en hysterisk kvinna som inte vill släppa in nellie i huset igen. jag tycker mest att det hela är skit kul.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, jag ser det framför mig!!! Alltihop!!! Tur att det slutade "bra" även om luktade skit, hihi...

2009-08-14 @ 22:40:51
Postat av: Cissi

Hahahahha XD fan va kul! fast jag hade nog tyckt de va jävligt läskigt om jag hade sett det på riktigt.

2009-08-15 @ 00:18:38
URL: http://cissibajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback