dolce vita, det ljuva ljuva livet





för tillfället sitter jag med ett glas sangria i handen och noice i högtalarna, på min altan och bevakar den kommande solnedgången. för något år sedan tyckte jag att solnedgången över vättern var lika intressant som att börja pensionsspara.
pensionssparandet är fortfarande i min värld mycket ointressant, men solnedgången, vättern, utsikt. fin miljö överlag får mig verkligen att må bra. och fin utsikt är något jag under hela mitt liv varit bortskämd med, jag ska bara hugga ner det stora trädet och våra grannars tak som hindrar mig att ha fri utsikt över hela vättern innan mitt liv blir mer komplett.. innan det ska jag ut och träffa vänner och dricka mer vin, trevlig afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback