i don't believe in the existence of angels, but looking at you i wonder if that's true



egentligen skulle jag befinna mig i göteborg nu, idag fram tills söndag. men rebecka har  gått och blivit sjuk. tur i oturen är väl att vädret är kalas och skall fortsätta vara. så jag kommer nog inte ha det allt för dåligt på min semester ändå. vara hemma och njuta av vädret, sola och bada lite, ha tiden till att spendera med goda vänner och förhoppningsvis få en dålig väderdag och städa lite också.

dagen idag började med frukost på balkongen, i sällskap av underbar utsikt och hundar. även aftonen kommer att spenderas  på balkongen, fast i sällskap av vin och vänner.

Kommentarer
Postat av: emma b

Woho! Jag har saknat den här bloggen!

2009-08-06 @ 12:11:21
URL: http://emmafb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback