jag trivs bäst i fred och frihet, för både kropp och själ

jag är fortfarande så jävla trött. i både kroppen och huvudet, jag har ingen livslust till övers för vardagarna längre. jag tror att jag har gått in i en "pappersvägg", som min chef brukar säga när man jobbat väldigt mycket och det börjar kännas. jag stortrivs så gott som alltid på mitt jobb, men har spenderat alldeles för mycket timmar, tunga timmar, bland turister och massor att göra. jag har inte haft tid till att bara vara med mig själv och mina tankar. och det har jag saknat.
så det är jag nu. thé, ulf lundell och att bara få vara lite. kombinationen av dryck, musik och positiv ensamhet brukar göra susen.


Kommentarer
Postat av: Anklever

FAn va nice att du tagit upp bloggen igen. Jag ska följa :)

2009-09-05 @ 02:26:47
URL: http://clarencedarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback