i get high on you baby

jag har kommit underfund med hur skönt det är att umgås med människor som är sådär sprudlande glada. och då menar jag inte den typen som jämt och ständigt försöker hålla upp en glad fasad, jag menar sådana som är genuina, som kan visa att de är på dåligt humör och så är de på det dåliga humöret en dag, de kommer över sin skit och sen är de sprudlande glada igen. sådana människor sitter på en värdefull egenskap av att kunna påverka andra människor, de fullkomligt slänger iväg positiv energi till andra och smittar av sig av sin glädje.

oftast vet de inte ens om det själva, varav jag tänkte uppmärksamma det. jag har nämligen en sådan vän, min malta baby, Evve. vi jobbar även tillsammans och när jag vet att jag ska jobba med henne, så vet jag också att det kommer bli en kort dag på jobbet. hon klagar aldrig i onödan, hon är lätt att ha och göra med, hon är flexibel och surar inte för småsaker. och framför allt för att hon alltid smittar av sig den sprudlande glädjen på mig.
när Evve kommer till jobbet och man hälsar gör man det alltid med ett brett léende på läpparna, så även idag, det kommer bli en kort dag på jobbet idag, med Evve.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var tvungen å läsa detta igen (A) blir så rörd.. har små funderingar på att skriva ut å sätta upp i fikarummet på jobbet :P hahaha..! du är så bra min gumma! bästbästbäst<3<3<3

2009-08-12 @ 22:44:57
Postat av: Linn :)

söta :)

2009-08-13 @ 10:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback