inte halvvägs ut till farsta

idag snålade vi med kvällsmatspengarna och åt korv med bröd på ikea efter stängningen, tillsammans med våra nyfunna ikea-kompisar i bistron. alla på ikea tycker om oss, särskilt eller snarare främst, för att vi bjuder på två gigantiska skålar med godis till personalen varje dag. därför väljer jag att se mig själv som hedersmedlem i familjen Kamprad.

många lustiga kunder stöter vi på också, exempelvis idag sa en utländsk man i sina bästa år att jag och Anna var mycket vackra och mycket intressantare än storstadstjejer, varpå han gick och köpte en blomma åt oss på ikea. vänligt, men lustigt.

i kväll blev det inget hotellbarhäng utan varsitt glasvin i varsin morgonrock på vårat rum. nu är det sova som gäller strax, hörs i morgon mina kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback