gunpowder, gelatine, dynamite with a laser beam guaranteed to blow your mind, anytime

efter övertid på jobbet idag gick jag hem och lagade köttfärssås på 1,5 kg köttfärs = en jävla massa matportioner. enformigt men tidssparande i den kommande veckan. nu har jag städat och pysslat lite. fixat mer och mindre viktiga saker på datorn. och snart ska jag börja tänka på den så kallade refrängen.

idag fick jag även julklappsbonusar av mina fantastiskt underbara chefer, 500 spänn för att jag inte röker och en biobiljett till Bröllopsfotografen.

för övrigt har jag ingått i en ny fas i mitt liv idag. jag som alltid, alltid, har mitt zigenarhår utsläppt och ofrivilligt rufsigt har idag testat livet med tofs. jag är lite fundersam till detta, men ändå rätt så behagligt måste jag säga, moget om inte annat.


Kommentarer
Postat av: D.

Jasso så du ska bli en toffs-tjej nu?

2009-12-08 @ 01:39:44
Postat av: D.

Ska du bli en toffs-tjej?

2009-12-08 @ 01:46:10
URL: http://catchingandkilling.blogspot.com/
Postat av: lollo

ja, det var den impulsiva planen. annars nöjer jag mig med att omväxling förnöjer.

2009-12-09 @ 13:01:08
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback