housewife

jag är en riktig hemmafru idag. jag blev beordrad att vara det om inte annat. vi håller på att städa och dona på jobbet, idag i omklädningsrummet, varpå jag och matilda upptäckte att inte en jävel tvättar sin uniform själv. så jag får jobba i hemmet, med tvätt och strykande idag. det är hemskt lugnt och trevligt. undertiden tvätten tvättas har jag lagat mat, drömmarnas egenkomponerade räkpasta.
nu har jag hängt lite tvätt och precis dragit igång en ny maskin och undertiden den tvättas och har sig så ska jag laga nyårsdesserten, herregud vilken underbar framförhållning jag har. nyår kommer förövrigt att spenderas hos abbe. jag och fiaf ska laga mat åt "kärnan", därefter är det party med diverse härliga människor. nu ska jag fortsätta med mitt hemmafruande, hejs!

förra nyåret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback