is there any wonder why i´m travelling like the light

nu har jag precis kommit tillbaka till hotellrummet efter att först ha käkat middag på en djungel-inredd restaurang här i huvudstaden och därefter druckit vin i hotellbaren. mycket trevligt!
dag två på ikea var också tung, men inte på samma sätt. igår var jag död när dagen var slut, inte alls idag. idag visste jag vad jag hade att vänta och laddade därför med en ordentlig hotellfrukost, det vill säga; havregrynsgröt, prinskorv, sill, frukt, juice och kaffe. jag som inte alls är en frukostmänniska höll på att kräkas efteråt men så fort vi kommit igång på Ikea var det mycket välbehövligt. jag har börjat lära mig att hitta nu också, ingen vilsen rödluva längre. lokalsinnet är fortfarande katastrof, men jag memorerar avdelningarna. så när jag ska från punkt A till punkt B tänker jag "kuddar, tyger, kastruller, sen höger" osv. nu ska jag sova, i morgon åker Fredric tillbaka till Gränna och Anna kommer hit. då kommer även min kamerasladd med henne och då ska jag lägga ut lite bilder på mitt nya storstadsliv/jobba-ihjäl-mig-på-ikea-liv. nu ska jag sova, godnatt pärlor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback