långt långtbort, långt långt bort

nu har jag lämnat stockholm bakom mig och sitter på bus4you till jkpg. bus4you är en dröm, jag skulle kunna bo på bus4you. till skillnad från swebus där man sitter galet trångt i ett obekvämt säte så har jag 30 centimeter till godo innan jag behöver knuffas med passageraren jämte mig. jag sitter i ett pilotsäte där man till och med har ett benstöd som man kan fälla upp och mer eller mindre ligga ned om man fäller ned sätet också. dessutom har alla resande varsitt eluttag och och trådlöst internet, som sagt, en dröm.

nu ska jag strax dra igång en film, hej så länge!


Kommentarer
Postat av: TERRE

håller med! living the dream på bus4you!

2009-12-06 @ 21:05:51
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: AFA-Sandra

vilket fint bröst

2009-12-07 @ 20:45:21
Postat av: lollo

tack erik, jag gillar ditt nya alias!

2009-12-07 @ 22:18:36
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback