lucia på ikea

så var ännu en dag i malmö snart över. jag trodde att jag inte skulle märka att det var lucia idag, men tack vare lussekatter på frukostbuffén och ett luciatåg på ikea så har jag fått den rätta luciakänslan ändå.

det var inte bara luciatåg på IKEA idag förresten, mitt i all hets så kom "familjen ullared" strosande. Ros-Marie och två av ungarna i spetsen, såklart. och sen pappa Kjell som stannade till vid vår monter och tjötade lite. helvete va go han är. han berättade om en plomb som hade rykt när han åt kola en gång i tiden och att han inte skulle köpa nått godis för att han skulle tänka på figuren, och så klappade han sig på magen. ni kan ju tänka er att det gjorde min lucia komplett!



Kommentarer
Postat av: Cissi

hahahaha XD

2009-12-14 @ 00:20:50
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: emma b

Awesome :)

2009-12-17 @ 00:16:26
URL: http://emmafb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback