rädda julen!

av ren slump kom jag över denna nyhet: Marabou ska byta ut en pralin i Aladdinasken! och svenska folket ska rösta på den de helst vill ha kvar, alltså kommer pralinen med minst röster att bytas ut, hemska tanke, eftersom att svenska folket har en tendens att rösta fel.

mina självklara val att byta ut är tex. Körsbärspralinen, Trillingnöten, Höstnougaten eller Cocoskola. de är värdelösa allihopa! de som jag främst vill ha kvar har givetvis fått minst röster och kommer med största sannolikhet att röstas ut. nu är jag inte den som äter Alladinchoklad särskilt ofta, för att vara exakt är det tradition att jag får en av min farmor varje jul, alltså en om året. men då är det viktigt att Likötryffeln och Ägglikörtryffeln är där så att inte min julefrid blir totalförstörd, av svenska folket till på köpet. så var vänliga att hjälpa mig genom att rösta här; http://www.raddajulen.nu/



ps. dessutom anses Likörtryffeln av Marabous själva vara Alladinaskens mest sofistikerade pralin, bara det säger ju en del.

Kommentarer
Postat av: D.

Drog den givna rösten på pensionärs favoriten körsbär i likör.

2009-12-04 @ 00:17:39
Postat av: Amadeus

Va fan är det för fel på trillingnöten nu då? Överväger starkt att inte vara vän med dig längre Lollo. För övrigt är min favorit självklart den största. Mest choklad=mest njutning

2009-12-04 @ 09:01:41
Postat av: D.

Amadeus du bör knipa tyst på ditt munläder.

2009-12-05 @ 18:30:30
Postat av: Erik (eriksson)

Hur kan trillingnöten inte vara allas favorit???

2009-12-05 @ 20:34:45
Postat av: lollo

dave: jag kommer aldrig att förlåta dig om likörtryffeln ryker!



amadeus: haha, jag tror att det är bäst så amadeus. inte kan jag vara vän med en trillingnötsfanatiker vs tjockis!!!



erik: 1. för att det är tre nötter 2. för att det är mjölkchoklad runt dem. 3. den är alldeles för osofistikerat för aladdinfantasterna!

2009-12-06 @ 23:05:17
URL: http://lolloljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback