i don't know who you think you are, but before the night is through...

vi har problem med skrivaren på jobbet, fortfarande. jag har testat allt som står i min makt, men den vill inte. så jag ringde skrivarservice, var på jag fick prata med en kille, han lät ung, ung och fräsch. han kunde inte hjälpa mig via telefon sa han, så han kommer hit, så fort han har haft lunch, som han också sa. jag sa att han var mycket välkommen och att vi ses då, flörtigt och hemskt oproffesionellt. nu återstår det att se om det kommer en supportnörd i glasögon och portfölj, eller om det kommer en ung, fräsch man.

Kommentarer
Postat av: amadeus

håller tummarna för att det är drömmarnas jävla man ska "pilla på din skrivare" mohahahaha

2009-07-31 @ 10:35:01
URL: http://babybabybird.blogg.se/
Postat av: sandra

hahah du måste berätta vad det blev x)

2009-07-31 @ 13:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback