for the love of pappa också

Torsdagen den 8:e december 2005 kl 18:14

min lillasyster kom o väckte mej när jag låg o sov för ca. en timma sen.
hon ville att jag skulle köpa choklad åt henne. jag blev sur av hennes otrevliga väcknings-beteende.
men sen gjorde jag det. för jag är snäll. o sur va jag.
men så träffade jag pappa när jag gick ut. han frågade varför jag såg så butter ut och då sa jag att jag precis vaknat o att lina tvingar mej o köpa choklad åt henne.
han tyckte att jag gott kunde göra det när lina är sjuk.
då sa jag att man brukar lösa sjukdom med medicin och inte choklad.
sen skrattade han och sa ”Ja, det är Lina och Babben Larsson!” då skrattade jag med och blev glad igen.

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaah! Te och choklad är den bästa medicinen :P

2009-12-03 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback