forming underground railroad for our ultimate break through

hej mina kära, jag kände på mig att ni alla sitter och undrar över vart mina webcambilder tog vägen.


eller så har jag bara tråkigt i väntan på SVTs ekonomiprogramserie som min mamma tycker är viktigt att jag kollar på. det handlar om räntor på huslån, fonder, räntor, krediter, olika sorters sparkonton osv. ja, sånt som min mamma tycker är viktigt att jag vet till en framtid. förutom ATP-poäng, det handlar det inte om, men det tycker min omtänksamma moder egentligen är det viktigaste att jag håller koll på.

Kommentarer
Postat av: Cissi

vilken kanal och tid går det programmet?

2009-11-17 @ 21:57:51
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: d.

för sådan är kapitalismen!

2009-11-18 @ 01:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback