oh sluts in the city, walk like me, oh sluts in the city, talk like me

jag nostalgitrippar totalt. igår kväll rotade jag igenom en låda och kom över massa brända skivor med bilder från 2004 och 2005. påskaftonar, fågelskådningsklassresa, kärleken till vänner och marinella, flykter till gbg, samlingar på juneporten och allmänt härjande. jag dör lite av nostalgi nu.


klassresa till hornborgarsjön, haha -04


slask och olga på ribbaskolan


allmänt hätfig osv




juneportenhäng som alltid, haha




coolast på ribba, utan tvekan på den saken


pata och sven




en gång i tiden var jag en ståtlig fröken




utbildningsmässa i hva folkets park tror jag




olle med peniskoppel


på besök hos robin i gbg


pata


klassiskt IKEA-häng




anton och robin på besök






gbg-besök




billy och hanna i hus 17




påskafton i hus 17




hus 17


tobbe och sara, SPDA-spelning på kulturhuset?


fight club på min 16-års dag


haha, tobbe!


slutade inte så bra för min del, haha


inte för sven heller


per & slemily


tobbe och jag leker












terre o anton










sara och jag hade god klädsmak alltid




tobbe hittade nya vänner en dag






augustibuller 2005


buller 05


anton och jag åt en "tårta" som han hade "bakat", buller 05




TG och jag




flykt till gbg med hanna


"you can´t just go around drinking all the time, not eeeatiiing"






vätterstranden




gränna


Kommentarer
Postat av: Jay-R aka Rob to the In

Jävelen vilka goa bilder! takes me back to my glory days, indeed!

puss ;)

2009-11-25 @ 09:09:25
Postat av: TERRE

MEN HAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!111111

fan va fint det är att kola tillbaka på gamla minnen!

underbara bilder! love!

2009-11-25 @ 13:52:53
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: lollo

ja verkligen, sån galen nostalgi!

och J-R! känner du inte suget för att ta med dig anton och komma till gränna snart? puss!

2009-11-25 @ 21:08:45
URL: http://lolloljung.blogg.se/
Postat av: jr

givetvis min kära! men anton e ju inte den lättaste att få tag i nowadays... jag kommer ju bara jobba halvtid i typ jan-feb så då hade de vart super-awsome!

vi får spana vidare på detta! pussen

2009-11-27 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback