what a wicked game to play

förlåt mina kära och trogna läsare för mitt uppehåll. jag har känt mig fruktansvärt okreativ det senaste. utöver min enda ritual; jobbet, så har jag mest kollat på filmer för att känna någon slags spänning och kreativitet till livet. jag har ingen slags vinterdepression, bara lite vintertristess som hänger över mig.

för tillfället håller jag på att röja i min källarvåning då den ska genomgå en förvandling. genom ett drastiskt försök till något glatt från tider av ångest, blev mitt rum pastellrosa och pyntat med enbart rosa prylar. kombinerat med självterapi och att lära sig att glömma och förlåta funkade det mycket bra. jag är sedan lång tid tillbaka ångestfri och det rosa rummet har alltså gjort sitt, alldeles för länge. de rosa prylarna har slängts och nu väntar väggarna en varm ljusbeige färg och jag lovar att blogga undertiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sweet! Keep it up

2009-11-14 @ 17:52:09
Postat av: Marcus

Det är kul att du är tillbaka igen! Jag minns den där källarvåningen. Jag har varit där många gånger tillsammans med din bror, och har haft mycket skoj i den. Men inte sådant "skandalskoj" som du verkar ha. Utan mer enligt din broders intresse. Vi pratar teknikprylar au masse, i den där lilla skrubben i änden av korridoren till trappan. Ha det fint Lollo, så ses vi på närmaste KFC...;-)



Kram/ Mac

2009-11-14 @ 19:27:34
Postat av: Linn :)

Yes! ;D

lollo is back ;)

2009-11-15 @ 16:57:10
URL: http://linnthegiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback