return to cookie mountain

nu är jag back on track på riktigt igen. jag har äntligen laddat ned alla codecs, program och fixat allt som jag tidigare haft. bland annat photoshop, dvs de kassa webcam bilderna har inte längre övertaget i min blogg.

förra söndagen var vi på ett ställe ute på vischan utanför bankeryd, Lustfyllt hette det, det var en stor ladugård som hade gjorts om och inretts till ett gigantiskt fik kombinerat med prylshop. damen som ägde det var konstnär och det märktes, hon hade lagt ned hela sin själ på det, och det var supermysigt. hur som helst var vi där och åt tårt/kakbuffé, drack kaffe och firade min bror och hans sambo som fyllt/fyllde 30 år.






















































Kommentarer
Postat av: elin

svea måste ju vara den mest hysteriska unge som världen har skådat. så jävla söt, haha!

2009-11-02 @ 13:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback