getting away with it all messed up

förlåt för dålig uppdatering idag. jag har varit en busy busywoman. galet mycket att göra på jobbet följt av matlagning och pyssel i köket. jag improviserade en egen rätt idag. mamma ville att jag skulle laga kassler nämligen, tråkigt tänkte jag men piffade till det med kantarellsås med vitvin i bland annat. jag orkar inte förklara, jag ger er receptet nedan, generös som jag är, för det blev faktiskt riktigt gott.
efter matlagningen och uppstädet efteråt har jag varjefall tvättat, bytt lakan och dammsugit. en energisk kvinna minsann.


ugnsgratinerad kassler i kantarell och vitvinssås. samt finhackad, brynt, sharlottenlök och vitlök och riven ost på. och till detta ris. jag ångrade mig, jag orkar inte skriva receptet. det såg inte så gott ut på bilden och ni kommer inte att laga det ändå, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback