i´m on my way, home sweet home

jaha, då var man hemma igen. det var en konstig känsla att vakna; att ha ett täcke över sig, att rummet inte var varmt och svettigt likt en bastu, att inte få en kudde slängd på sig utav Evve. och att sedan gå upp och inse att precis som jag, så har hösten kommit hem till sverige.
vi har hursomhelst haft en underbar resa i ett underbart land. dagen idag kommer bli att gå igenom de 350 bilder  jag har tagit, laga middag till familjen, umgås med dem och ge dem deras presenter, packa upp resväskan och förhoppningsvis hälsa på mina syskonbarn så att även de kan få sina presenter. och så ska jag såklart komma ikapp mig med bloggandet. det kommer att bli mycket maltabilder i veckan kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback