i saw new history of time

jag har precis duschat efter en 45 minuters joggingrunda. eller joggingrunda och joggingrunda, det var en bra överdrift av mig. min kondition är alldeles för dålig för att jag skulle orka jogga i 45 minuter. det är snarare så att jag joggar i 5 minuter, går 10, joggar 5 osv. jag får nästan håll efter fem minuter, och det känns inte bra. jag har nästan lika dålig kondis nu som när jag var rökare, inte riktigt, men nästan. konditionen försvann med sommaren, men nu är det höst och på hösten är jag som flitigast med motionen.

nu har jag torkat och ska gå upp och äta korv stroganoff som jag slängde ihop innan jag gick ut. den har fått småputtra tills nu och kommer att smaka massor, lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback