i want to be the girl with the most cake

jag kollar väldigt sällan på tv, dels för att Sverige visar alla av de sevärda amerikanska serierna jag följer mycket senare än de släpps, dels för att överdrivet många reklamavbrott gör mig irriterad och dels för att det går så mycket skitprogram. därför tankar jag det jag vill se, eller ibland kollar på kanalen i frågas hemsida.

men idag hade jag lagat mat och pysslat i köket i nästan två timmar vilket jag blev jätte trött av, så när jag var klar sjönk jag ner i soffan och kom över ett program på tv3, Svenska Hollywoodfruar. det var det mest tragiska och absolut pinsammaste jag någonsin sett. svinrika äldre kvinnor med galet fattiga liv och personligheter. den ena var osmartare än ett litet barn, den andra tog med sina barn på skjutskola som en familjeaktivitet och den tredje gick konstant runt och klagade på småsaker. olyckan tränger igenom det äckliga försöket till en perfekt fasad. jag tar nu tillbaka alla de gånger innan löning som jag uttryckt att jag skulle vilja vara rik, alla gånger jag drömt om att ha mycket pengar är raderade ur mitt minne. jag skäms å dessa "hollywoodfruars" vägnar.

bild från tv3.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback