stackars jack, vad ska du göra med drömmen som sprack

jag vaknade i morse och kände mig inte alls lika förkyld och dann som jag varit innan. efter ett tag kom min lillvovve Siri ner och skuttade runt i min säng, jag började prata och gulla med henne, dock hördes det inget när jag pratade. efter att harklat lite så kom det väldigt tysta, hesa toner från min hals och jag insåg att jag bytt ut mina svullna halsmandlar mot att tappa rösten. anyway så pimlade jag en och en halv liter honungsthé och kunde sedan prata igen, dock väldigt hest och inte helt obesvärat.

passande nog lyssnar jag på Ulf Lundell för tillfället, han har ju en naturligt hes röst menar jag.

sista dagen på Roskilde, jag och julia var trötta när vi kollade på Ulf Lundell
bild by amadeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback