21

9e april, i vanlig ordning min födelsedag. även detta år har den varit mycket trevlig, i morgon blir det kalas och då blir det säkerligen mycket skoj också. jag tackar som hjärtligast för alla fina/snälla/rara gratulationer med en summering av mina senaste födelsedagar i några ord och bilder, tagna av digitalkamera. ni dör nog inte om jag struntar i att spendera natten med att scanna bilder antar jag. tack tack, jag uppskattar er supermycket!

20
min 20-årsdag, den bästa födelsedagen i mitt liv. dagen startades med att Erik kom och sjöng för mig med blommor, flagga, fika och en dikt på morgonen. därefter fikade jag med farmor, sen med jobbet och sen gjorde jag min debut på bolaget. mycket öl inhandlades, följt av mycket fylla med många underbara vänner.

19
jag var i skolan på dagen, tror jag. för på eftermiddagen firade jag med fika med familjen, Hedvig och Svea. jag var lagom glad när jag fick ett strykjärn och en strykbräda av mamma och pappa i födelsedagspresent. på kvällen firade jag, Emil och Anna med öl på Amalias.

18
jag köpte min första lagliga folköl och mina första lagliga cigaretter, givetvis. Anna och släkten var på kalas. jag fick ett kompishjärta av Anna som vi delade på festen jag hade några dagar senare. det var också en av mina bästa födelsedagar med stort kalas och många vänner. stopp i avloppet var det också, så slammsugarbilen kom mitt i kalaset.

17
jag fick OC i present på morgonen, sen kom Anna som jag fick blommor och ett fint brev av. Markus fick jag med blommor av. sen minns jag inte mer, mindre glada tider så att säga.

16
min 16-årsdags firades på SPDA-spelning, jag fick komma upp på scenen och bli sjungen för. sen var det skojigt kaoskalas hemma hos Alex, kvällen avslutades med blåmärken och fläskläpp efter en skoj-fight club med Pata. vansinniga tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback