the end's not near

på få dagar så har mycket hänt sen sist, jag har egentligen inte haft någon bloggtorka, jag har bara pluggat mängder. i lördags skrev jag nämligen mitt slutprov i matte b och igår skrev jag klart min statistikredovisning. det var jätteskönt väder igår, varmt och vindstilla, så jag skrev det sista, plus en laborationsrapport i naturkunskap b, ute på Amalias veranda. i sällskap av en öl, Lina och Sandra som kom en sväng och gick, och till sist fick jag sällskap av Viktor. sen slutade Danne, fler anslöt sig och vi spenderade kvällen på grännagården.

mer om det sen, det viktigaste av allt nu - jag är klar med matte b, äntligen äntligen äntligen, tio veckor av extrem självdisciplin, kämpande och siffror-ekvationer-tal-termer-formler är över, nu är det bara att hålla tummarna på att jag blir godkänd också.

sista mattepluggandet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback