2 steg från paradise

Håkans nya skiva är i min mening fantastisk, och då särskilt låten Jag vet vilken dy hon varit i. När jag var i Sthlm ställde jag väckning på TVn på hotellet, innan jag gick och la mig på natten kollade jag alltid på Musikhjälpen på tvåan, och vaknade då också alltid till det. En morgon hade någon önskat denna fantastiska låt, och det var då jag hörde den för första gången. Det är sällan jag uppskattar att vakna tidigt på morgonen, men det gjorde jag då, det var magi att vakna till de tonerna. För Jag vet vilken dy hon varit i är sådär magisk på det sätt som vissa av Håkans låtar bara är. Det går aldrig riktigt att sätta fingret på vad som gör fulländade låtar till just fulländade låtar, men denna är en sådan, fantastisk och fulländad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback