ekvationer

idag är jag ledig hela dagen, vilket innebär matteplugg så gott som hela dagen. ekvationer står på schemat.

igår kväll hann jag göra nästan två femtedelar av denna kursveckans arbete, och jag fattade vad jag höll på med också! jag har aldrig haft lätt för matte-kemi-fysik-ämnena. det är sådana ämnen som verkligen inte intresserar mig överhuvudtaget, vilket säkerligen är en av orsakerna till att jag alltid har haft svårt för dem också. men nu, nu går det riktigt bra, så mitt mål idag är att bli klar med hela kursveckans plugg och provet.

och jag måste erkänna att det faktiskt är lite mysigt att plugga igen, jag och matteboken får sällskap av snus, saft och Kent i högtalarna. åter till det nu. 


Kommentarer
Postat av: julz

HAHA!! Minns du mina "blodsockerfall" i skolan?! :D Vi hittade då alltid på något för att slippa sitta där och hålla på med tråkig matte.

2010-02-16 @ 13:49:24
URL: http://icando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback