panikensdödsångestattack

det har hänt något riktigt, riktigt jävla hemskt. jag har klantat mig och nu har min älsklingsbebis blivit sjuk. min käraste, min dator, har fått virus och mitt antivirus-program hittar det inte så jag kan inte ta bort det. eftersom att jag är dum i huvudet och inte backar upp på skiva så måste jag nu köpa Windows Vista och installera om hela operativsystemet inkl. allt annat. jag är totalt panikslagen men ska försöka hitta på något smart/googla mig fram en lösning.

nu är jag på jobbet, jag har massor att göra men kan inte fokusera, jag kan inte släppa det hemska jag har gjort mot min bebis. ikväll blir det varje fall pilates, jag hoppas på att det kommer lugna ner mig lite så att jag kan hitta ett botemedel när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: hannah

nej för fan, inte vista! köp windows 7!!!!!! gah

2010-02-17 @ 19:50:02
URL: http://hannahfogman.blogg.se/
Postat av: HDR-fotografen

Du har en borttagningsguide i min blogg nere till höger.

2010-02-21 @ 11:26:29
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback