that´s my hair to the side and i am going wild

min besvikelse över mig själv och min virushysteri har lagt sig så nu kan jag återigen börja blogga om andra saker. exempelvis så gick min pilates igår mycket bra. jag börjar verkligen komma in i det nu och det är skitroligt.

innan pilatesen mötte jag upp Terre för att tjöta och fika. vi har inte träffats på jätte länge, det var lika skoj som alltid att träffa henne igen. Terre har alltid haft, och kommer alltid att ha en mycket stor plats i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: TERRE

haha wicked bild!

va skönt att virus-owmygoooood har lagt sig :) jag har skaffat ett program nu och ska köra det när jag listat ut det, haha.



fina ord också! du finns alltid också i mitt hjärta, i den delen som pumpar ut syrerikt blod ut i kroppen :)

2010-02-19 @ 17:38:09
URL: http://machinegun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback