vad är väl en bal på slottet?

idag har jag haft den tråkigaste dagen i hela mitt liv (av diverse anledningar hoppas jag att du, fredric, ja du min chef fredric, läser det här och skrattar åt mig oavsett webcambild eller ej).

den tråkigaste dagen i mitt liv är av innehållet städning. att småstäda hemma kan jag tycka är ganska roligt, men att grovstäda på jobbet är inte roligt alls. killarna rev och bytte golv i kokeriet medan jag städade butiken. dammsög och dammade och putsade och fixade. och ett tips till er från askungen själv; skaffa aldrig en hylla precis under taket som går längs med ett helt rum, särskilt inte om rummet är stort. det är pissjobbigt att lyfta ned allt som står på den, och ännu värre, att stå på och förflytta en stege för att dammtorka. saken blir heller inte roligare av att ha dansband i högtalarna.


Kommentarer
Postat av: TERRE

haha! gulle då! :D:D va sööööt du är!

2010-02-25 @ 20:49:00
URL: http://machinegun.blogg.se/
Postat av: Linn ;*

HAHA, värkar som om du har haft det skit kul idag lollo! :D



kram!

2010-02-26 @ 07:27:24
URL: http://linnthegiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback