when there´s lightning, you know you always brings me down

jag har haft en riktigt dålig dag idag, en sådan dag när allt är och blir dåligt utan egentlig anledning. när man vaknar på morgonen och allt är perfekt. perfekt som det är i sängen. perfekt varmt, perfekt mjukt, perfekt sovställning och man är så där perfekt trött, när väckarklockan bara ringer och ringer och man inte ens orkar vända på sig och stänga av den för att livet känns så perfekt. perfekt tills verkligheten hinner i kapp en och man måste gå upp, allt blir kallt och hårt och man måste stressa hela morgonen för att hinna i tid. en sådan dag kan inte bli bra, inte för mig varje fall, för jag blir aldrig riktigt vaken. jag blir istället irriterad på och till allt, för det enda jag tänker på hela denna värdelösa dag är att få vrida tillbaka tiden och ligga i sängen, och bara få sova en timma till.

nu ska jag säga god natt och adjö till denna dag utan värde och bege mig till sängen, och försöka återfå den perfekta sovkänslan som jag vaknade med denna morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback