united we bleed

jag har blivit smått vinterdeprimerad och sitter och kollar på billiga solresor. än så länge lutar det åt Gambia eller Egypten i slutet av denna gråa månad. min chef visade mig ett 5-stjärnigt hotell i Egypten med all inclusive, ca 3700:- för två pers, helt sjukt bra. å andra sidan tycker jag att en resa gör man för att uppleva ett annat lands kultur, och det gör man inte på ett hotellområde. sen hittade jag ett sunkigt hotell i Gambia där det fanns apor på hotellområdet, det känns lite mer som min grej på något sätt, inte lika uppstyrt. jag får lite panik av att vara deppig, eftersom att jag överlag är positiv och glad så blir jag irriterad på mig själv. det hade varit en sak om jag hade haft något att vara ledsen över, men det har jag inte, tvärtom. vinterpaniken.
i morgon ska jag på auktion i jönköping, det är pepp. jag har spanat in alla utrop på auktionskammarens hemsida och jag tycker att det finns en hel del saker som känns värt.



hotellet i Egypten



precis vid stranden



jag hade inte tackat nej till en bungalow osv

(bilder från http://www.tripadvisor.com/)

Kommentarer
Postat av: Linn (;

Det e skit gött där! :)

as god mat oxå! :D

2010-01-05 @ 10:37:44
URL: http://linnthegiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback