säg ingeting till mig

Bakfylledag på jobbet idag, efter ca fyra timmars sömn. Men det gör inte så mycket, jag är glad ändå, kvällen igår var supertrevlig och dagen idag har varit bra trots trötthet och baksmälla. Vi är som en liten familj på jobbet, alla med olika personligheter och funktioner, och trots mycket slit och en del småtjafs oss människor emellan så skrattar vi hemskt mycket och det är fint varje fall.

Efter jobbet städade jag och lagade mat, och nu är jag dödstrött. Läggdags minsann.


Kommentarer
Postat av: linn 8D'

hahahhahahha vilka snyggingar, fan va ja garva när dom kom upp där! hahahaha



puss :*

2010-07-27 @ 21:25:43
URL: http://linnthegiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback