turkiet pt.3; 4/7

Vår Turkiet-semester är fortfarande fantastisk. Vi har blivit kompisar med bartender-crewet på 60-70tals klubben Albatross, och de är alla jätteroliga. Trevligt att få väck lite fördommar om att alla turkar bara är slemmiga och jobbiga, så gott som alla av våra nya kompisar är bara trevliga och roliga. Dessutom har en av dem världens sötaste lilla hundvalp som vi har fått som kompis också, eller ja, mest jag, Nina finner det inte riktigt lika underhållande när han är med. Möjligtvis för att jag släpper tid och rum, rättare sagt så släpper jag Nina och drinkar för att bli helt upptagen av att gulla med Rex, som han heter.
Hur som helst, i förrgår var vi och åt helt fantastisk mat innan vi gick till klubben, jag käkade Kyckling i vitvin och vitlökssås, tillsammans med ris, bakad potatis och massa olika grönsaker medan Nina tog pasta med lax och grejer.

vin-häng på vår balkong

den jättegoda maten

kvällskaffe vid poolen

söt hotellbar!

världens sötaste lilla gulleplutt!

en av våra nya kompisar, tiger

gulligulle!!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback