ullared

I morse trodde jag att jag hade blivit frisk igen, supernöjd med min kur igår gick jag upp tidigt för att åka till Ullared. När Hedvig fyllde 8 i juli fick hon en resa dit och av mamma, vilken inkluderade att jag och Lina följde med, så det gjorde vi. Jag fick panik så fort vi kom in på Ge-kås, mängder av folk, saker, vagnar och grejer. Jag kommer aldrig någonsin förstå förtjusningen med det stället, jag föredrar att kunna gå i lugn och ro, utan flera tusen människor och vagnar och plastiga saker, men nåja, smaken är som baken. Dessvärre fick jag feber igen och förkylningen sitter fortfarande i, men jag hoppas på att det är bortblåst tills imorgon igen.

Jag köpte varje fall en lampskärm, filmer, fotoalbum, schampoon och såna grejer. Och så bland det bästa, vi såg Morgan, haha! Hade det inte varit för alla människor och vagnar och paniken hade jag gått fram och pratat med honom, fantastiskt.


Kommentarer
Postat av: johanna

åh. morgan! ♥ hahaha



btw. vad har du för tatuering på handleden? vill tatuera mig där men kmraldrig våga. lär göra jävligt ont?!!

2010-07-23 @ 20:44:50
URL: http://johannafalk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback