studentens lyckliga dagar

idag har jag slappat med Dave mest hela dagen, sen kom tiden ikapp mig och jag insåg att jag var tvungen att fixa massor och hjälpa mor och far inför lillasyster Linas student imorgon. handla, städa, pyssla och fixa, min huvuduppgift har varit att ordna skylten, och den blev till slut vansinnessöt. ni får se imorgon, ifall att min syster skulle få för sig att snoka här. alla dessa förberedelser, Lina som tok-festar, och blå-gula prylar överallt får mig att känna sådan nostalgi. nu är det två år sedan jag och mina fantastiska brudar i klassen tog studenten, en av de bästa dagarna i hela mitt liv. det pirrar fortfarande i min mage när jag tänker på allt. tiden går fort.

champagnefrukost

mp3c

bästa brudarna

fönsterhäng innan utspringet

utspring

pappsen med min skylt

lill-hedvig hade gjort en egen skylt

flaket

full och glad efter flaket med vodkapistolen jag fått av anna


Kommentarer
Postat av: emma b

Näämen nu blev jag nästan lite bölig. Jag vill ta studenten..

2010-06-23 @ 11:57:32
URL: http://emmafb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback