ett vykort från italien

jag har tagit ledigt idag och imorgon för att råplugga matte. denna veckan har jag vanlig kursvecka inkl. närvaroprov PLUS delprov 1. jag är stressad in i själen över detta då jag har gjort lite repetitionsuppgifter och inte verkar komma ihåg särskilt mycket av det jag lärt mig. ångest ångest ångest.

dagens plus är dock ett vykort från Italien som jag fick på posten idag av Fia fuckface och Påven. Fia skrev att hon hade det bra och att hon saknade mig. Påven dock hade synpunkter på hur jag lever mitt liv. haha. tack varje fall fia, jag älskar vykort!


Kommentarer
Postat av: fia

Hihi, hjärtat. Ska du med i sommar? Jag & sanna ska nog dra dit.

2010-03-11 @ 23:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback