tre timmar av mitt liv

det tog mig tre timmar att göra provet, jag kissade inte ner mig av nervositet men jag höll på att kräkas av ångest. helt seriöst var det så mycket tal, siffror, tecken, funktioner och formler att min mage vände sig. jag hoppas verkligen att jag klarade provet, annars slösade jag tre timmar av mitt liv på att ha frivillig ångest. eller frivillig och frivillig, nog för att jag har valt själv att läsa kursen, men jag kommer inte att ha användning för denna matematiken, b-kursen i matte är bara en kvot för att sålla agnarna från vetet.

tur för mig att jag är positiv och har gett mig fan på att vara vete och inte agn i detta fall. och dessutom, våren är verkligen på väg. solen lös in i mitt rum idag när jag satt och repeterade inför provet, och det gör mig positiv om något.

soooool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback