låt oss bli dom som försvann

jag är så förbannat trött på att plugga, jag vet inte om jag har nämnt det ens, men i 8 veckor har jag pluggat Naturkunskap B på halvtid. jag ligger efter med en labb, imorgon ska jag lämna in en uppsats på 750-2000 ord, som jag ens inte har börjat på + att jag har delprov imorgon och har inte läst klart dess sidor. jag försöker plugga nu, men det går inte vägen för att jag är så trött på hela plugg-grejen. jag är av typen som älskar att jobba - och avskyr att plugga. nu läser jag om människan, alltså biologidelen, som jag verkligen sett framemot för att det är det jag finner intressant i naturkunskapen. men nix, sjukt omotiverad och stressad för att jag inte tar tag i det och då har jag ändå bara två veckor kvar av eländet.


kan ni försöka peppa/muntra upp mig, kära vänner och läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback