förmiddag på karl johan

Igår förberedde jag mig noggrant inför dagens provjobb på Scandic. Jag strosade runt på Karl Johan, njöt av den blå himmelen, min ev. sista lediga dag på ett tag och inhandlade jobbkläder att ha på Scandic. En klassisk svart skjorta och ett par svarta byxor, så som Restaurantchefen på Scandic önskade. 

Efter mitt strosande på Karl Johan gick jag hem och pysslade till mig, dammade av de nyinhandlade kläderna och fixade till naglarna med ett transparent nagellack så de skulle se extra fräscha ut.


Blå himmel ovanför Freia-skylten, Freia är för övrigt Norska Marabou, kan man säga. Det är samma grundare och samma design på produkterna, men olika loggor.



Blå himmel även ovan slottet.



Det slutliga klädvalet.



Nöjd tjej som känner sig mycket professionell!



Upp-piffning!



Välvårdade, glänsande, naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback