min lilla glaskupa

På Søstrene Grene, den billiga oasen, så passade jag på att unna mig. Jag blev helt förälskad i en liten glaskupa, den kostade bara 30 NOK och var tvungen att bli min, den hade varit tvungen att bli min även för 300 NOK, så det är tur att allt på Søstrene Grene är så billigt! Dessutom fanns det bara en kvar, så jag vet att det var menat att jag skulle ha den. Jag har fyllt den med några av mina favoritsmycken, och den är så fin där den står och reflekterar o solljuset! Jag älskar den! Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej,



Jag gillar bloggen, fina bilder :)



Jag vill tipsa om www.universalpixel.se det är en designplattform där man kan tjäna pengar på sin design.



Man designa ett t-shirt tryck( kan t.ex. vara ett foto, en text, en målning), deltar i tävlingen som är varje vecka och låter folket röstar på bästa t-shirt tryck! Man kan tjäna upp till 10 000kr på sin design.



Mvh,

Nathalie

2011-04-21 @ 13:21:36
URL: http://www.universalpixel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback