tack, farmor!

Idag fick jag brev, det var från min kära farmor! Jag misstänker att det är ett, några dagar tidigt, födelsedagskort, varav jag väntar med att öppna det tills på den riktiga dagen, dvs. på lördag. På så sätt blir det mer spännande också! Tack så jättemycket, farmor, jag blev jätteglad när jag hittade ett brev, adresserat till mig, i vår brevlåda! Då jag har noll kronor på mitt norska telefon-kontantkort så kan jag inte ringa och tacka. Men faster Karin, eller mamma eller den som läser detta och träffar farmor skulle jag vara jätte tacksam till om den kunde hälsa och tacka så mycket! 


Kommentarer
Postat av: EMY

Hej!



Var gärna med & tävla om ett trendigt & ombloggat nyckelhalsband hos www.emys.se



Jag lottar ut två stycken halsband, så chansen att DU vinner är stor.



http://www.emys.se/2011/04/05/tavling-vinn-nyckelhalsband/

2011-04-06 @ 15:44:45
URL: http://emys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback