.

Det är svårt. Jag saknar henne så mycket, min lilla Siri. Det gör ont och det är svårt att inte börja gråta utan att kunna sluta igen. Jag biter ihop och gör allt jag måste, gör allt för henne. Det var tungt att gå till jobbet igår, att behärska gråten i varje steg mot jobbet. Rädslan över att bryta ihop där, inför gäster och jobbarkompisar. Men jag gjorde det för henne, och jag klarade det. Försöker intala mig själv att det kommer gå över, sorgen och saknaden jag känner nu, men jag vet att längtan till henne, att få hålla henne en sista gång alltid kommer att finnas kvar. Jag har så mycket känslor inom mig som jag inte vill trycka bort, hon förtjänar att bli sörjd. Tills vidare måste jag bara vara stark, bli starkare än mina känslor.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vad bra att du klarade att jobba men gråt när du är hemma. I morron ska jag jobba o jag hoppas det går bra, har gråtit mkt men mest igår, måste tänka på glada minnen av henne men känner panik ibland när man vet att man inte får hålla om henne mer. Kram

2011-04-17 @ 21:30:12
Postat av: Sabina

Lilla siri. Pussss på dig!

2011-04-18 @ 16:16:13
Postat av: fia

Det var jag som skrev innan, men använder min kompis sabinas dator.

Men pusss igen!

2011-04-18 @ 16:16:52
URL: http://fiafineass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback