åh, älskade kök!

Vårat kök är som en dröm! Alla vitvaror är fantastiska (förutom kyl och frys som är för litet), spisen (induktionshällen) blir snabb på nolltid, och vi slutar inte att imponeras av det. Diskbänken har en inmonterad pump för diskmedel och diskmaskinen har ett program som diskar och sedan även torkar disken! Vi är minst sagt imponerade av allt det "flashiga". Bänkytan är fantastisk, man skulle kunna ha ett helt fotbollslag att laga mat på bänkarna, och skåpen, vi som har klämt ihop mat i en bokhylla och stekpannor och formar i en låda under sängen har helt plötsligt massa hyllplan över i skåpen. Och så utsikten, det är så härligt att äta och titta ut över himmel och kastanjeträd! Och så till prylarna, tack så hemskt mycket alla ni som har uppfyllt mina önskningar om köksprylar alla födelsedagar och jular, de är så bra, allting! Åh, jag vet inte vad jag ska säga, jag älskar det här köket och allt med och i det, jag är så tacksam.


Här är det lilla klaffbordet som jag hittade på nätet.
Diskbänken med integrerad diskmedelspump!
Min loppis-våg får agera fat åt all lök!
Vi har en kokboks-hållare på väggen!
Det lilla skåpet utan luckor har vi thé och dess tillbehör i. Lina, kom hit nu och hjälp mig att dricka!
Utsikten!
Mina kokböcker har flyttat ut från sovrum och hem till ett kök!
Vi fick en Physalis-växt av Mia i inflyttningspresent.
Och slutligen, två tomma burkar så väntar på att fyllas med nybakta kakor.

Kommentarer
Postat av: kain

ååå, så fint ni har fått det!!!

2011-08-30 @ 07:30:46
Postat av: bitti

Nästa gång jag besöker Laila kommer jag till Er också! Ni har fått det så fint, och läget inkl grönska utanför fönstret - är ju perfekt.



Än en gång: lycka till!

Kram

Bitti

2011-08-30 @ 11:50:16
Postat av: Cissi

Fy satan vilket fint kök :P

2011-08-30 @ 18:30:37
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: Mammi

Va snabbt ni har fått ordning i köket, förstår att det blir roligt att baka småkakor nu!

Kram

2011-08-30 @ 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback