kräftskiva nummer 2 i gränna

På lördagskvällen skulle vi ha kräftskiva igen, fast bara för familjen. Innan dess bakade jag en björnbärspannacotta-cheesecake, umgicks med Hedvig och var på loppis. Efter den mysiga kräftskivan gick vi ut en sväng fast då glömde jag att fota.
Startade dagen ute i solen med mammas björnbärspaj och vaniljsås!
Hedvig var också med
Sen datanördade vi lite innan jag bakade.
Efter bakandet var vi på loppis och när vi kom tillbaka var det dags att lägga upp kräftorna, det här är den största kräftan jag sett i hela mitt liv.
På lördags-skivan åt vi Vätter-kräftor
Lilla Harry var taggad på att äta kräftor!
Sen mumsade vi oss alla goda kräftor, hade lek-paus i trädgården och sen fikade vi med kaffe och min björnbärspannacotta-cheesecake!
Svea tyckte den såg lockande ut!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tänk att det blev två så fina kvällar efter vartannat så vi kunde ha kräftskiva både på "Höjden" och här hemma! Jätte fina bilder. Kram

2011-08-26 @ 17:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback