tisdag

Idag har jag skypeat med världens bästa Sandra, för er som inte vet så flyttade min granne och kära vän Sandra i kollektivet till Stockholm några dagar innan vi flyttade in i lägenheten. Vi båda led av svår separationsångest i och med det här, men idag har vi skypeat och det börjar kännas lite bättre. Sandra har det bra och jag har det bra och med dagens teknik känns avståndet inte lika påtagligt. Efter pratstunden med Sandra pysslade jag lite med mitt projekt till köket, åt lite mat och nu är det alldeles snart dags att gå till jobbet. Det känns konstigt att gå till jobbet, jag vill typ inte göra något annat än att vara i lägenheten och pyssla och greja, men men, sånt är livet.
Sandra!
Pyssel-projekt
Långkoks-köttfärssås som jag och Dave lagade i söndagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback