maskeradbal 18/12

Söndagen innan jag begav mig hem till Gränna, fjärde advent, så var det julfest på jobbet. Temat var maskeradbal och det var en fantastiskt kul kväll och natt!
Jag, Benji, Jocke och Maren förfestade lite hemma hos mig innan maskeradbalen.
Jocke tolkade maskerbal-temat på sitt egna lilla sätt.
Innan avfärd.
Sen kom vi fram till festen och alla var glada och peppade!
Norges bästa Andrea och jag
Kerly!
Madde, Espen och Emilia hade ett fint uppträdande för oss!
Jocke improviserade ett litet uppträdande
Jag och Jocke skulle ta en fin bild på oss, men det slutade mest i skratt
Efter middagen var det dans och fest nede i teatern, dock dansade jag mest och glömde nog bort att ta kort.
Efter all dans blev det lite efterfest
Sen var det slut på det roliga, men när jag vaknade morgonen därpå insåg jag att jag fick utmärkelsen "Årets Svensk" på jobbet, samt ett diplom och en flaska Cava och då var baksmällan som bortblåst, nästan.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Savner deg!!

2011-12-29 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback