tillbaka för att uppdatera

Ni kanske inte direkt ligger sömnlösa på nätterna och undrar varför jag inte har bloggat på ett bra tag? De flesta av er vet ju att jag är en sann jul-älskare och som ni förstår så innebär denna underbara högtid, för mig, lyckan med att spendera lediga dagar innan och under jul med att pyssla, göra fina paket, baka julgodis och laga julmat. Datorn har legat i djupsömn sedan jag kom hem kan man gott säga. Det gäller att passa på, innan och under jul är det ju ingen som rynkar på ögonbryner för att man hellre pysslar och donar än att sitta vid datorn eller framför TVn. Jag har haft en alldeles fantastisk jul, inte bara med pyssel och bakande utan även med Dave, familjen och släkten. I julklapp av min farmor fick jag bland annat massa korsstygns-set, och i julklapp av mig själv fick jag en bok med korsstygnsmönster och inspiration, så från juldagen har jag mest suttit framför brasan och broderat, men nu, nu har jag bara ett fåtal stygn kvar på mitt projekt så innan jag färdigställer det så ska jag uppdatera er lite om det senaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback